Bak


Man har sina perioder. 

Vissa stunder är man så djupt nere i den mörkaste dal att man knappt orkar sticka näsan över tröskeln. Andra gånger studsar man fram, som tiggeritiger på sin randiga svans, utan ett problem i världen. Ibland vill man bara låsa in sig i ett mörkt rum och inte komma ut förrns nån gång efter sommarsolståndet, och ibland gör man inget annat än bakar kakor.
Och där mina vänner, just där, mitt bland vetemjöl, socker, kakao och smörkräm befinner jag mig just nu. 
Häromdan satt jag en hel dag och surfade runt på bakbloggar, cyberspace dräller av cupcakes, tårtor och macroner! Och er som genast tänker på pasta ber jag googla detta lilla bakverk.

Nu väntar jag otåligt på att mina över nätet beställda varor ska komma komma, sen jävlar anåda skall det bakas ännu mer!

Känner ni någon som vill beställa bakverk så vet ni var jag finns :-)


Kommentarer
Postat av: Eva D

Vad är det du beställer över nätet för att baka ännu mer?

2011-03-04 @ 19:58:22
Postat av: Lovisa

Braaaaaaaa bror! jag önskar jag kunde smaka på resultatet bara!!!

2011-03-05 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0