Flytt närmar sig

Trettiofem flyttkartonger fyllda till bredden och staplade i en prydlig hög. Hur mycket grejer kan man få plats med i en lägenhet på 56 kvm? Nåja, det börjar åtminstone synas att det mesta är nerpackat, mest möblerna kvar. Och så en massa småplock, som lixom bara blitt över och som jag inte riktigt vet vad med att göra.
Närmast nu förestående projekt är att sortera alla kläder som ligger (i en inte fullt så prydlig hög) i Alvins säng. Vad ska med till Gotland och vad ska kartongeras? Eftersom jag tänker ta lånebilen till ön så kommer jag som vanligt packa med mig alldeles för mycket grejer, kläder och skor framför allt. 
"Same procedure as last year" varför ändra ett väl inarbetat koncept?
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0