Påsk

Påsken slut för i år. Jesus levde och dog och återuppstod på tredje dagen i år igen, sing halleluja!

Blev rätt stillsamt annars. 
Alvin gick på skattjakt för att hitta sitt påskägg, viktigaste händelsen under hela helgen!
Helt makalöst förresten så mycket godis ett sånt litet barn kan sätta i sig. Till vissas förskräckelse tydligen, med tanke på e-ämnen, sockerarter och allat annat smaskigt som snask innehåller. Själv tycker jag inte det är så föskräckligt om man äter godis en gång i veckan, men det är ju jag. 


Egenhändigt ihopplitat Hello Kittyägg!


Lika tråkigt som alltid att lämna honom när det blev dags för det. Känner mig alltid låg och ledsen. En av nackdelarna med att bara träffa honom på helgerna, men som jag hoppas vi ska ändra på när jag flyttar närmare. 
Som tröst denna gång, istället för att shoppa, tog jag tåget raka vägen till piercingstudion och tog hål i öronen! 
Begynnande 30-årskris? 

Resten av helgen spenderades i solskenet på balkongen tillsammans med Arn, han Tempelriddaren ni vet.
Hett boktips om man gillar historiska romaner!

 
Lyxfrukost att intaga på solig balkong!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0