Höst

Jag har ett inte helt enkelt förhållande till denna årstid.

Resten av året, när jag tänker på hösten, så får jag nån slags romantisk känsla i kroppen.
Vackra färger, värmande halsdukar och långa promenader hand i hand på lövbeströdda stigar i värmande höstsol.
Tyvärr stannar inte känslan kvar när hösten väl kommer. Istället känns det bara kallt, regnigt, stormigt, och mörkt.
Och istället för att känna mig romantisk så känner jag mig mest ensam och trött och längtar bara bort bort bort. 
 
Hela min kropp skriker i vild protest när väckarklockarsignalen ljuder om morgonarna och jag får använda hela min viljestyrka för att över huvudtaget komma ur sängen. 

Life's a bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0