Pysselhelg

Haft en alldeles perfekt helg.

Varit hemma helt själv med avstängd mobil och bara tagit det pianissimo. Sov tills jag vaknade, vilket iofs inte blev så länge, gått långa promenader och bara gjort vad som fallit mig in utan några som helst måsten eller tider att förhålla mig till.
I lördags satt jag dessutom på balkongen för första gången i år  och åt frukost i strålande solsken, heeelt underbart!! Våren är onekligen i antågande.

Passade på att tvätta och städa grundligt. Och en helg utan storbak vore skandal. Bröd, bullar, kakor och matpaj tillverkades i psykotisk takt och med följden att frys och skafferier nu är fyllda till sprängningsgränsen. Precis som det ska vara hemma hos en äkta husmor!













 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0