Argsint och osmidig

"Var inte så argsint"
Tack för den...

Tycker jag har all rätt i världen att vara argsint, särskilt om nån beter sig dumt åt. Så det så!!!
Sen om man är särskilt smidig själv när man ilsknar till är ju inte säkert. Bevisligen. 
Semestern hemma på Gotland börjar onekligen helt åt helvete fel, men det är bara att bita i det sura äpplet och vänja sig vid smaken.
Som tur är har jag en massa att se fram emot när jag kommer dit. Fina syskon, föräldrar, underbara vänner, raukar, solnedgångar stenstränder och romantik!! Resten är väl bara att stå ut med.

I eftermiddag bär det opp till Småland, ska hämta vår lånebil. I morrn kör jag tillbaks till Malmö och på söndag far vi till Oskarshamn. Ett jävla flängande...



  


  

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0