Från det ena till det andra


Endera dagen håller jag på att dö av ledsamhet och nästa dag svävar jag på moln högt uppe i det blå.
Hur instabilt, hysteriskt, psykotiskt känns inte det egentligen? Vad ska folk tro?

Den hastigt påkomna dejten i fredagskväll visade sig nämligen vara ett lyckoklick, och helgen som kom efter det blev alldeles alldeles underbar. Nästan så alltihopa känns lite för bra för att vara sant. Vad är haken frågar jag mig gång på gång?? För är det något jag är bra på så är det att måla fan på väggen. Stor, röd, ful och illasinnad.
Alla runt omkring mig bara suckar och säger att jag ska "ge fan i att tänka efter så in i helvete mycket", och istället bara njuta. Och för en gång skull täker jag lyda!!

I'm happy happy happy!!!!!!








 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0