Nere


Känner mig trött, sliten, ledsen utan att egentligen kunna sätta fingret på varför. "Diagnos okänd..."
Inget känns kul eller stimulerande, jobbet är tråkigt, jag är tråkig, känner mig ensam och går runt med den där ständiga och välbekanta oroskänslan i magen. Känner så väl igen alltihop och jag vill verkligen bli kvitt det, men kan bara inte skaka det av mig. Det sitter fast i hela min kropp! Kanske behöver jag sova en hel helg och kanske kommer allt kännas bättre när jag haft semester, man kan ju hoppas. Hoppas hoppas hoppas. Det är det enda jag gör, hoppas, utan att egentligen tro ett dyft på att det hjälper. Jag är fast i min egen oro, den som aldrig kommer släppa mig fri...







Kommentarer
Postat av: E

Jag tror (om du inte redan gör det) att det skulle vara en god idé att gå och prata med någon. Spy galla på allt som upprör dig i en timme och så får du objektiv respons. Testa!

2010-07-20 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0