Internet

Agneta åkte ur Let's Dance, medan Birro, snickarn och stolpskottet Rahbi, Rabbi, Rhabi eller vad fan han nu heter är kvar. Jag skulle vilja säga att det är inget mindre än en skandal!!!!!!!!
Detta fick jag inte veta förrns igår då jag tittade på programmet på internet.

Nu har jag kopplat opp mig i cyberrymden!! Bara 12 år för sent, för att citera min inte alls imponerade lillasyster...
Premiärkvällen tillbringade jag på Spotify och höll på att inte komma i säng förrns på tok för sent. Det är lite därför jag inte velat skaffa bredband innan, just för att det är lätt att man fastnar framför datorn och inte kommer därifrån. Vi får väl se om jag klarar av att hantera det här, i annat fall får jag helt enkelt återgå till mitt stenåldersliv. 



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0