Vinterdagar i töcken

Vintern bara fortsätter.

Jag har försökt få tag i en pulka hur länge som helst, men dom är slutsålda. ÖVERALLT!! Det är helt vansinnigt!!
Hade varit himla roligt för både Alvin och mig att åka i backarna när dom nu för en gång skull är snöbeklädda. Uppenbarligen är det fler som tycker som jag.
Får jag inte fatt i någon snart så blir det till att valla stora silverbrickan. Kan grevar och baroner så kan väl jag. Budgetalternativet inoljad långpanna borde ju funka oxå. På dessa finns det ju tillochmed en inbyggd säkerhetskant. Barnvänligt och bra!  
Men för dessa aktiviteter krävs lite energi och det har jag verkligen ingen alls just nu. Är så förbastakt trött hela tiden så det är en ren pina att gå upp om morgnarna. Orkar inte heller ta mig för något när jag kommer hem på kvällarna utan hamnar oftast i soffan framför Spotify med bly i huvet. Visste att det skulle bli så när jag skaffade bredband, sa ju det!! From nu kommer jag absolut inte ha nåtsomhelst liv överhuvudtaget...





 









  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0