Senaste helgen

Vad har egentligen hänt med mitt bloggande kan man fråga sig. Slarvigt skött är det hur som helst.
Ska försöka bättra mig! (Yeah right...) Ursäkta sa nån något?? Nä tänkte väl...

I helgen var jag barnlös. Tråkigt eftersom jag inte träffat Alvin på en hel vecka, men skönt på så sätt att jag hade en massa tid över till att gå och pyssla och reda upp mitt hem en aning.
Började dock helgen med lunchdejt, vilket var trevligt.
Sen inhandlade jag mitt livs första "patchkabel" på Clas Ohlson, eftersom jag håller på att koppla upp mig i cyberrymden hemma. Tro det eller ej! Dessutom passade jag på att införskaffa ett par extra förlängningssladdar, en ny stekpanna, bakplåtspapper i silikon och en ny stjärnskruvmejsel. Så många vuxenpoäng så man nästan går upp i spagat.
Resten av ledigheten gick åt till att städa, tvätta och täta läckande fönster. Inte lika roligt som att shoppa, men fantastiskt skönt att lägga sig i en fin lägenhet och somna i en nybäddad säng med doften av gulsåpa i näsborrarna. Kan rekomenderas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0