Det är mycket nu...

Hastigt blev det bestämt att Alvin ska vara hos mig resten av veckan från och med igår.
Mysigt, men onekligen lite meckigt då jag måste lämna honom på dagis två mil hemifrån innan jobbet varje dag.
Steg upp kl 05.00 medan Alvin fortfarande sov, vilket aldrig hänt, och stessade som en gris för att hinna med bussar och tåg först till dagis, sen halvvägs tillbaks, till jobbet. Glömde min mobil i farten, enormt stressande! 
Men förutom det så gick allt väl och jag hann till jobbet i tid om än med andan i halsen. Sen har dagen gått i ett kör och varit allmänt kaotisk, stessig och hysterisk. Men hey, det är ju så man får veta att man lever.
Dessutom är det ju alltid tacknämligt att få motion på arbetstid, så man kan änga sig åt betydligt roligare saker när man är ledig!!

Telefonen på väg!
Bäst den kommer snart, innan jag hinner ångra mig...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0