Ögon av glas

Förra veckan var vi hos optikern och provade ut glasögon till Alvin, eftersom det stackars arma barnet blivit ordinerad sånna. Skär lite i hjärtat att se sin son bli glasögonorm i så unga år, men vad är där att göra annat än lyda vad doktorn säger!?
I vilket fall som helst så passade jag på att beställa synundersökning åt mig själv när vi ändå var där.
ÄNTLIGEN!! Minns inte ens när jag gjorde en sån senast, men det är bra länge sen. Inte bara har jag ständig skallverk utan de gamla brillor jag har nu börjar till på köpet falla i bitar på ett högst påtagligt sätt, så det är verkligen på tiden att byta. Det svåra i kråksången är ju att hitta ett par som är tilltalande. Brukar ta typ en halv dag. Och dessutom kommer det  bli innåtihelvetes jävla dyrt.

Vad tjänar man på att bli eskort ett par kvällar i veckan, nån som har koll på det???









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0