Grannjävlar

Jag hatar mina grannar!!!
Inte allihop förstås, men de som bor rakt under och de som bor snett över. Detta trots att ingen av dem bott särskilt länge ens. Tanten under har skällt på mig flera gånger när jag vattnat mina balkongblommor och lite vatten av misstag runnit ner på henness balkong.  Att hon och hela hennes familj står och röker konstant där kan väl inte jag hjälpa. Dessutom letar sig röken in hos mig och förpestar luften överallt, men det verkar de inte alls bekymra sig över. Satkärrnig!!

De snett över röker oxå, inomhus hos sig och i trappan, det luktar satan överallt. Dessutom fick de mig att skriva mitt livs första var-snäll-och-städa-efter-er-itvättstugan-lapp häromdan eftersom det helt enkelt såg för jävligt ut där nere. 

Jag är typ en millimeter ifrån att ringa till värden och klaga, vilket förmodligen inte skulle hjälpa ett dugg...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0