Brillor

Sådag son, sådan far. Nu har jag oxå fått mina nya brillor.
Blev efter mycket provande och röstande bland vänner och kollegor ett par feta svarta saker från Peak.
Har haft dem på i två dagar nu och de känns inte helt 100 faktiskt. Dels sitter de snett, antagligen för att min öron inte är symetriskt placerade och dessutom halkar de ner mot nästippen stup i ett vilket gör mig galen. Som om inte detta vore nog så har jag inte vant mig vid de markarade skalmarna än, utan tror hela tiden att jag ser spöken i ögonvrårna.
Får väl ge dem ett par dagar till, men känns det inte bättre nästa vecka så bannemej får jag kräva ett par nya.
Köper man glasögon för närmare 5000 spänn så vore det väl själve fan om de inte satt i det närmaste perfekt!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0