Lite barn kanske...!?

Jag har förresten kommit på att jag vill ha fler barn. NU!!
Dessutom vill jag att Alvin ska få ett syskon.
Det svåra ägget att kläcka är ju förstås exakt hur det ska gå till. Först hade jag ju nån smart idé om att Daniel kunde dra sitt strå till stacken och skaffa barn med nån kvinnlig bekant, har tillochmed gett bra förslag på vem. Tyvärr lär det nog inte hända, åtminstone inte inom den närmaste framtiden, så nu måste jag hitta på nåt annat, frågan är bara vad.
Ett alternativ skulle ju naturligtvis vara om jag gjorde samma sak, fick fatt i nån i min vänkrets som kunde tänka sig bli lite gravid.
En stark kandidat är Linda Holst, kollega, då vi bor nästintill grannar och det därför skulle vara enkelt för den blivande ungen att bo varannan vecka. Smart va!
Så är du intresserad? Svara till "Längtande fadersämne"...








Kommentarer
Postat av: Sofia

TYPISKT. Att du & Nic är killar båda två alltså. Annars kunde ju ni skaffa en liten knodd så skulle ALLA bli nöjda och glada! Då kunde jag vara "bonusmamma" och köpa fina kläder och vara barnvakt någon gång om året och aldig behöva lukta på gult bajs -drömläge! Så kan ni som är så barntokiga ta hand om allt det vardagliga, för det är väl ändå det ni vill, kan ju inte bli bättre!

Typiskt alltså.

2009-03-26 @ 09:19:09
Postat av: Ruthan

Jag tycker detta med Linda är en fantastisk idé!!! Då blir ju jag "riktig" "mormor"....hihi...Jag är med på att köra med operation "ÖvertygaLindagravidmedRazz" tills hon ger med sig!!!

från en som kan tänka sig vara barnvakt...2 ggr/år

2009-03-27 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0