Skål för satan!

Igår eftermiddag började jag känna mig dassig, ont i halsen och febertrött, typiska tecken på förkylning. Vill verkligen inte bli fuk igen, så när jag kom hem blandade jag mig en coctail bestående av citronsaft, riven ingefära lite honing för smaken samt en väl tilltagen skvätt absolut. Gott var det sannerligen inte, men säg den meducin som är det.
Ju äckligare den är, desto mer eftektiv är den väl, är det inte så?
Nåväl, idag känner jag mig iallafall lite bättre, förutom att jag är trött som en gris. Det är å andra sidan kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte är van att dricka sprit, inte ens i medicinskt syfte.  

Vill iallafall vara frisk till i morgon då jag och Daniel firar 2 år tillsammans. Tänk vad tiden går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0