Svacka

Just nu känns det som jag hamnat i en skrivsvacka utan dess like. Har absolut ingenting som jag tycker är värt att skriva om. Tänk att det ska vara så infernaliskt svårt.
Händer det inget i mitt liv kan man fråga sig?
Svar: nej inte mycket.
Visst jag skulle kunna skriva, som så många andra, "Hej allihopa, nu har jag just stigit upp. Puss och kram", eller "Nu har jag just ätit en tallrik fil med müsli, hej så länge"  men jag vet inte, det känns lite fattigt. Jag vill ju komma med smarta inlägg som får folk ,dvs mina 3-12 läsare, att tänka och tycka till. Små funderingar som delas av andra eller bara berätta något roligt som man kan skratta åt. Men inget av det kommer ur mig. Del blir bara en massa blassiblassibla-bla-blaaa, vilket det här lilla inlägget är ett alldeles lysande exempel på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0