Vikket jävla tåg!!

Igår när jag hade hämtat Alvin i Kävlinge skulle jag ta tåget till Malmö. Alla som åkt tåg med småbarn vet att det kan vara rätt så besvärligt att baxa på en vagn, särskillt om, som i detta fallet, tågen har en massa trappsteg. Nu var det fler barnvagnar som skulle ombord så jag fick vänta lite, och just när en hjälpsam dam skulle hjälpa mig lyfta ombord Alvin med tillbehör så stängs plötsligt dörrarna och tåget åker iväg. Där stod jag alltså kvar snopen och efterlämnad.
 Alltså, VA!?!?!? Såg dom inte att jag höll på att kliva ombord, eller trodde dom att jag bara var ute och flanerade på perrongen för skojskull???
Det var åtminstone en helvetes jävla tur att vagnen inte vastnade i dörrn och släpade efter tåget eller nåt i den stilen.
Funderar på att stämma Skånetrafiken å en hutlös summa samt gratisbiljetter för resten av livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0