Periodare...!?

AvveLavve har gått och blivit fuk. Ligger i sängen med feber och hostar, kräks och har sig, så vi får ställa in vår dejt idag. Tråkigt, så nu får jag istället tillbringa aftonen med att städa , vilket verkligen behövs. 
Håller en väldigt ojämn nivå i mitt hem när jag tänker efter. Ibland kan jag hålla rent och snyggt flera veckor i sträck, diska varje kväll, bädda sängen, dammsuga regelbundet och vika ihop kläderna när jag tvättat klart och ha snittblommor på köksbordet. Just nu är jag dock inne i en slarvperiod. Har inte diskat sen i lördags, sängen är bara halvbäddad då jag inte orkat lägga i nya sängkläder i hela, dammråttorna ligger och morrar i hörnen och soffan är full med kläder, tvättade visserligen, men i en enda röra. 
Tänker hela tiden att jag BORDE, men det är ju så trååååkigt!!!!!



   


Kommentarer
Postat av: N

But then again; a clean house is a waisted life. Är det inte en ganska trevlig tanke att du faktiskt har viktigare saker att göra?

2009-02-03 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0