Landat

På Gotländsk mark, äntligen.

Båten över var fullkomligt nerlusad av pensionärer. Kan inte säga vad det är, men jag får rysningar av dem.
Hemma hos mamma och har redan hunnit baka kärleksmums och varit personal foodshopper åt lillsyrran som inte varken kan eller vill laga mat. Dagens ungdom...

Borde egentligen gå och lägga mig, men sätter man sig framför datorn så går ett par timmar i ett nafs och rätt som det är nalkas spöktimmen. Kanske skulle passa på att bege mig ut på stan och nattragga lite?? Eller kanske inte. Fast jag skulle å andra sidan verkligen behöva lite fysisk närhet om än ack så sporadisk sådan. Kroppen formligen skriker efter det.
RÖR MIG...













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0