Rekreation..!?

I slutet av förra veckan var jag hemma från jobbet i två dagar eftersom jag kände mig allmänt snorig och kass.  Egentligen skulle jag behövt sova ett par dygn i streck för att bli av med alla baciller, men det går bara inte. Efter en halv dag i vilande ställning får jag vanligtvis spatt och börjar putsa fönster, plantera om blommor, skrubba badkaret, ja ni förstår. Den här gången tog jag high score i husmorspoängligan då jag, bland mycket annat, rengjorde ugnen med citronsåpa, städade bakom spisen (helt sjukt äckligt!), skrubbade golven efter konstens alla regler, tvättade alla kuddar och täcken, dammade av alla hyllor samt kokade ingefärspäron.
Psykotisk??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0