En dag i parken

Eftersom det var strålande underbart väder i lördags så begav sig jag, Alvin och Daniel till Folkets Park i Malmö. Tanken var väl att vi skulle lägga oss på en filt och sola, men då vi hamnade mitt uppe i uttagningen till Idol så satte vi oss och åt våra bullar och tittade på folk istället. Eller ja, vi försökte väl ligga och mysa en liten stund, men Alvin tyckte inte det var nån bra idé alls. Han ville hellre springa runt och hälsa på folk, så vi andra fick turas om att hämta honom när han höll på att springa ur sikte. Inte är han blyg iallafall, den saken är klar.

En annan rolig sak är att han börjat säga "PAPPA"!! Oftast när man ber honom, men även om man pekar på en bild av mig och frågar vem det är. Ber man honom säga MAMMA så säger han oxå "PAPPA" vilker jag naturligtvis tycker är jätteroligt! 
Vid ett tillfälle gick Daniel och han iväg för att köpa glass och förutom dajmstruten kom dom tillbaks med en hiskelig liten mjukisapa som lät när man klämde honom på magen. När vi frågade om han kunde säga "APA" så funderade han en stund och sen sa han tillslut "MAMMA".

Tänk så rätt det kan bli när det blir fel!!








Kommentarer
Postat av: Dannyboy

Haha, ja tänk va! =)

2009-05-10 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0