Men va faaan

Så var det gjort, mötet på Tingsrätten.

Fick reglerat umgänge med Alvin, vilket känns skönt.
Därmot fick jag ingen del av vårdnaden då Alvins mamma vägrar gå med på det. Hon säger visserligen att hon kan tänka sig gemensam vårdnad på sikt, men vill se att allting funkar först. Here we go again, jag måste bevisa att jag klarar av att vara pappa och att jag kan samarbeta för Alvins bästa, bla bla bla.
Att hon har uppenbara problem, både med sig själv och att samarbeta, yttras det inte ett ord om. Ingen ifrågasätter hennes åsikter, utan tycker att jag ska nöja mig med umgänget och vara tacksam för att jag får träffa min son. 

Jag är så jävla frustrerad att jag skulle kunna mörda.





Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej Ramus. Kom in på din blogg av någon anledning ,tror det var genom FB. Jag känner med dig, tycker det är väldigt trist att det blivit så här med ditt och J:s barn. Förstår att du mår dåligt. Men du får fortsaätta kämpa för rättvisa. Massa kramar och tankar till dig

2008-09-28 @ 18:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0