Ä N T L I G E N

Mötet hos advokaten igår gick bra och snabbt. Tog bara 10 minuter, och då han vi ändå prata om allt som skulle avhandlas. Bland annat kom vi fram till att det vore bra om jag kunde träffa Alvin så snart och så mycket som möjligt innan mötet på Tingsrätten.
Eftersom Alvins mamma sedan nån vecka tillbaka verkar ha svängt helt i sin inställning till mig, märkligt vad ett brev från en myndighet kan göra, och dessutom kontaktat mig i stort sett varje dag, så kunde vi komma överens om att jag ska träffa Alvin i morgon!!!!!!!! Yabadabadoooo!!!!!!!!!
Även om det känns som ett STORT steg i rätt riktning så kommer det säkert kännas lite jobbigt oxå. Alvins mamma kommer gråta, och Alvin kommer ju inte veta vem jag är.
Men någonstans måste vi ju börja.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0