Sol och nya vanor...

Det blev en härlig sommarhelg iallafall, tvärt emot vad jag trodde i fredags. Tänk så mycket lite sol kan göra för det allmänna välbfinnandet. Har haft fasligt mycket energi helgen som gått, långa och många promenader, spelat minigolf med Daniel, förlorade stort naturligtvis, städat garderoberna, burit ner en massa saker i källaren och sorterat bland mina papper. 
Jag vet inte om det var solen eller nåt annat som steg mig åt huvet, men jag har iallafall bestämt mig för att börja leva ett sundare liv från och med nu. Mer positivt tänk, mer motion, nyttigare mat, kanske tillochmed lite mindre smör i allmänhet. Ack och ve, smör som är så rackarns gott...

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

JA VISST VAR DET EN UNDERBAR HELG!!! =)

2008-09-01 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0