Nere i dojjorna

Idag känner jag mig trött och ledsen.
Vet inte vad det är som händer, men jag har kännt mig så ett par dagar nu. 

Fick en rapport om min son idag. 
Han har fått två tänder, reser sig upp och går lite med gåvagnen, älskar spaghetti med köttfärssås och vinkar till alla han möter. 
Höll på att börja lipa när jag läste det. Är så frustrerad över att jag inte får vara delaktig i allt det där. Och arg. 

När det väl blir dags att lära känna honom så måste vi ju börja om alldeles från början. Det kan ju gå hur bra som helst, vi kanske finner varandra direkt. Men det kan även bli helt annorlunda. Det känns inte alls kul att inte veta...









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0