Fredag eftermiddag

Är trött som en gnu. Varit en mördande lugn dag på alla sätt och vis. Mest suttit still på aschlett och slösurfat och druckit kaffe. Himla bra min mage kommer må sen, eller INTE.
Blir en lugn kväll i soffan framför tvn. Fast jag ska bannemej ut o gå en runda. Har faktiskt varit ute varje kväll oavsett väder och vind i en veckas tid, nån timme åt gången. Har utforskat min del av Malmö, upptäckt nya vägar och stigar varje gång, även om det känns lite sådär att gå själv när det börjar mörkna. Är inte så kinkig av mig, men det händer ju en del otäcka saker i vår värld, så man vet ju aldrig. 

Är hur som helst riktigt stolt över mig själv för att jag faktiskt börjat röra på mig lite!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0