Shopping

Igår tog jag en liten sväng på stan.
Köpte sandpapper, färg och penslar på Panduro Hobby så jag kan börja fixa med Alvins julklapp, det är ju inte så vansinnigt långt kvar.
Dessutom köpte jag ett par mysiga mysbyxor, som jag behövt länge.
Så långt allting gott.
Sen fick jag problem.
Gick som vanligt in i min favoritklädaffär, som jag gör varje gång jag är på stan, och kollade in lite nyheter. Mycket snyggt fanns, bland annat en apsnygg grå trenchcoat. Den satt alldeles perfekt på alla håll, vilket aldrig händer annars, och dessutom behöver jag ju faktiskt en "finjacka". Problemet var bara att den var lite för dyr. Alltså inte så dyr så man får skrämselhosta, men tillräckligt för att inse att om jag köper den så spräcks budgeten med besked. 
Nu vet jag inte hur jag ska göra riktigt.
Vill ha den! Vill ha!! Vill ha! Vill ha!!!!

Det är nu jag undrar när jag ska börja tjäna pengar på min blogg...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag känner så väl igen mig...

Det enda vettiga att göra i den här situationen är KÖP!!! :)

2008-10-03 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0