Trött

Nu har jag inte skrivit nåt klokt på flera dagar. Har försökt flera gånger, men inspirationen förmligen bländar med sin frånvaro.
Känner mig mest trött nuförtiden. Skulle mycket väl kunna skylla min inte så pigga sinnesstämning på mörkret och för all del vädret i allmänhet, men även om det visst kan ha inverkan på humöret så tror jag inte det är hela sanningen. 

För att låna lite av vad en vän till mig sa igår: Trött på mörkret, trött på att aldrig ha några pengar över, trött på att inte få träffa min son, trött på jobbet och trött på att vara trött.
(Vännen sade sig även vara trött på svärmor, och en sån har jag visserligen men aldrig träffat...) 

Jag vet mycket väl att det inte blir ett dugg bättre om man inte gör nåt åt det, men just idag orkar jag inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0