Hissochdiss

Det här med att hissa och dissa, i alla möjliga sammanhang, har ju varit vansinnigt populärt ett bra tag.
Här kommer således mitt strå till den här stacken. 

Hiss
MQ
- min nya favoritbutik. Har snöat in alldeles på deras jeans, t-shirts och stickade koftor.
BAO- Benny Anderssons orkester. 222 veckor på svensktoppen, bara en sån sak!
Melodikrysset- Kalla mig gubbe, men P4 lördagar kl 10.03 är ett måste.

Diss
Måndagar- Behöver jag säga mer?
Proviva med smak av melon och trabär- Låter himla gott, men smakar ruttet.
Per Gessle- Hur han har kunnat bli en framgångsrik artist är för mig en gåta... 

Vem vet, det här kanske kan bli en riktig måndagstradition!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0