Äntligen fredag!!


Som jag väntat på att helgen ska infinna sig.

Nu efter jobbat ska jag, Daniel och Alvin träffas på stan och ha en fredagsdejt på tre. Det är första gången sen nyår som mina pojkar träffar varandra. Hemskt egentligen.

En liten pikant detalj i sammanhanget är ju onekligen att medan Alvins mamma lämnar över honom till mig så får Daniel gömma sig runt hörnet. Känns lite som taget ur en dålig tv-serie.
Hela mitt liv känns förresten som en sådan när jag tänker efter. Kanske skulle sätta igång att skriva ett manus och skicka in till Tv 3...


  


Kommentarer
Postat av: Paulina

allvarligt vad har hon för problem egentligen ? detta e ju sjukt.

2008-10-17 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0