Maskinerna tar över

Eftersom jag skulle klassa mig själv som en man med kraftig hårväxt (dvs överallt utom på huvet) så är min trimmer en av mina bästa vänner. Den har skött sig utmärkt hela tiden jag haft den, men sedan ett tag tillbaks så har det börjat bete sig lite märkligt. Ibland går det inte igång som den borde, batteriet tar slut väldigt fort och den luggas lite då och då.
Det kan jag leva med, men igår kväll efter en hård rakningsmanöver så gick den inte att stänga av!! Ni läser rätt, nåt hade hänt med strömbrytaren så maskinen bara gick och gick och var omöjlig att få stopp på. Helt bissart. Jag bara väntade på att nån smilfink från Dolda Kameran skulle hoppa fram ur duschdraperiet... 

Nu hände tack ock lov inget sådant, utan jag fick helt enkelt vänta till batteriet tog slut så jag kunde gå och lägga mig utan att behöva oroa mig för att maskinen skulle gå bärsärkargång under natten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0