Konferens

Det är faktiskt himla roligt att vara på konferens utomlands, mindre roligt att komma tillbaks till verkligheten igen.
Nu har jag visserligen inte varit i Paris eller på Gran Canaria utan bara i Köpenhamn, men utrikes är ändå utrikes och konferens är ändå konferens. Sen om jag lärt mig så värst mycket vet jag just inte, känner mig mest fullproppad med information och nya intryck som skall sorteras och berabetas. Inte undra på att man blir trött.
Att man dessutom inte går och lägger sig som man ska kan ju oxå vara en bidragande orsak. 

Sshowen på Wallmans Salonger i Köpenhamn var iallafall något av det bästa jag sett, gå dit!!  
Var lite avigt inställd till spektaklet innan eftersom jag blev besviken på Wallmans i Malmö sist jag var där, men nu blev jag glatt överraskad istället.
Fasligt roligt hade vi på dansgolvet efteråt oxå. Hade egentligen bestämt mig för att åka hem lite tidigt med tanke på morgondagen, men blev naturligtvis kvar to the bitter end. 

Lär man sig någonsin??

Vad fick jag då ut av hela vistelsen? Ja, förutom en miljard nya intryck, 15 nya reklam pennor och skoskav så har även en dröm tänts i mig om att bli showartist. Hade jag bara varit snyggare, sjungit bättre, haft vassare armbågar och hårdare skinn på näsan så hade jag sökt en plats för länge sen...
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0