Snart bär det av

Semesterdag 1 och vad har jag då gjort kan man fråga sig? Suttit och solat på balkongen och ätit glass?
Nehej då, icke. Jag har packat och städat jag, från gryning till aftonsång. Packat för att jag åker till Gotland i morgon och städat för att Linda ska komma och vattna mina blommor medan jag är iväg. Ni förstår ju själva att det inte kan se ut hur som helst i våningen när syrran ska komma och sköta underhållet.

Jag vill även passa på att tala om att jag mycket väl är medveten om min bloggs lite multipla karaktär. De lite snäva  svängarna och tvära kasten så att säga. Ena stunden skrivs det bara meninglöst trams och strax därefter ett inlägg skrivet i vredesmod. Det är lixom inget jag kan hjälpa, det bara kommer.
I samband med detta vill jag även be alla undersköterskor om ursäkt för ett föregående uttalande. Klart ni ska ha högre lön!!

Läggdags, en lång dags resande väntar... 


Kommentarer
Postat av: anna

Det bloggas för lite, jag behöver mer att läsa när jag jobbar natt!

2008-07-29 @ 00:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0