Meningslöst dravel...

Nu skriver jag mitt tredje inlägg idag. Har jag tråkigt eller?? Svar JAAA. Varenda jävel, åtminstone 9 st av 10 i personalstyrkan på jobbet har semester. Och då ska vi ändå komma ihåg att i vanliga fall ränner det runt hundratals personer här. Nu får jag vara glad om jag lyckas säga hej till 10 levande människoapor under en dag. Snart är det åtminstone hemgång. Kvällen ska ägnas åt mys i tv-soffan. Inte hemma hos mig dock, just nu har jag varken tv eller mysig soffa, det ska jag skaffa när jag blir stor...och rik...
Om en vecka är det dags att packa semsterväskan, sen bär det iväg hem till ön!! Längtar!! Ska bli kul att komma hem igen. var ett halvår sen sist och då var det dessutom snö och kallt som stryk. Nu ser jag fram emot 4 veckors bad, sol, grillande, utflykter och allmän återhämtning. Behöver verkligen ha krafterna påfyllda när jag kommer tillbaks till verkligheten i höst. Eldprov väntar... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0