Fryyyyser

Fortfarande lyser sommarn kristallklart med sin frånvaro.
Det är mulet för jämnan, regnet lurar alldeles runt hörnet, om det inte fullkomligt vräker ner, och det är kallt som stryk. Jag har tidigare i ren och skär förtvivlan slitit mitt hår för att jag inte har så värst mycket sommarkläder i garderoben, men ska det fortsätta på det här viset så är det lika bra att rota fram vinterpälsen ur gömmorna istället.
Just i detta nu sitter jag på jobbet, huttrar och med händerna rent stelfrysna. Är det normalt beteende i slutet av juli? VA?? Något är åt helvete galet med den här världen. Är ozonlagret läkt igen eller vad?
Om så är fallet vill jag härmed uppmana alla och en var att använda mer hårspray, köra bil oftare och fisa värre så vi kan behålla hålet och få upp temperaturen litta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0