ARG!!

Jag känner mig maktlös, ledsen och förbannad!! Känns som jag kämpar mot en överlägsen fiende som förvisso rätt uppenbart är boven i dramat, men som ändå hålls om ryggen av samhället.

Det är OK för en mamma att kidnappa sitt barn om hon anser det nödvändigt, men om jag som man gjort samma sak av samma anledning, hade det blivit ramaskri och stora rubriker på Aftonbladet.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; hur kan ett samhälle, som Sverige, som skryter med hur jävla jämställda vi är tillåta sånt här? Det är inte alls ovanligt dessutom.
Nu får alla kvinnorättskämpar, Tiina Rosenberg och alla underbetalda undersköterskor verkligen ursäkta, jag skiter i om ni känner er nedtryckta och undervärderade av männen MEN  GE  MIG  FÖR  HELVETE  MITT  BARN ! ! !  

Kommentarer
Postat av: Ruthan

JAG KAN INTE ANNAT ÄN INSTÄMMA!! Låt männen ha lika stor "rätt" till sina barn!!!!! ....grrrrrr...säger jag till "insnöade" s k mammor....suck...

2008-07-28 @ 09:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0