Snabbrapport

Idag är det lördag och veckan som gått har varit en enda stor fet blöta. Regn och regn och regn hela tiden. På min semester!! Det är så man vill brista ut i gråt på fläcken.

I kväll skall vi in på nåt hiskeligt spektakel i en av Visbys ruiner. "I Dödens Väntrum" eller nåt liknande. Låter ju piggt, hoppas man kommer ut levande på andra sidan...


Till Mor:
Är skumpan slut när jag kommer tillbaks så ska ni få se på andra bananer!! Grrrrr...

Till SysterYster:
Städat!? Jag har det alltid så hemma ska jag be att få tala om!! Och tack för att blommorna lever, nu kan jag äntligen sova gott om nätterna. Håll förresten gärna ett öga eller två på mor, det verkar gå litta väl vilt till på Ideon. Hon är ju ingen ungdom direkt...

pussokram


Kommentarer
Postat av: Ruthan

Käre påg (-ens bröd...h)!

Va inte orolig för skumpan int´....vi tittar hellre på andra bananer när du kommer tillbaka än tomma skumpaflaskor så vi slänger dom innan du sätter din fot i alfa igen!!

Sen måste jag höra om det är ok att sovva i min f.d soffa på fredagnatt!? Har hört att du har det så fint o städat att jag hellre sover där än på Torngatan för där brukar de va så rälitt såå! När din syster brukar städa tror jag att hon sopar allt under mattan liksom o där brukar jag sova ju....

Och va inte ledsen över regnet för då brukar allt växa bätter......o då kan du bara vara inne o läsa böcker o äta morötter (det finns faktiskt såna som för till GI-kosten, di är genmanipulerade men de e ju sånt man får ta!), OCH skriva här på din blogg! För jag har hört att de int e nån täckning för mobil där du är.....samma för mig i norrland....så de e ju int lönt att slösa på sms-kostnad när du ändå får di "för sent" liksom alltså.

De får räcka detta för denna gången säger

xtramoren Ruthan

2008-08-11 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0