Rastlös

Nu har det regnat så gott som konstant i två dagar. Regn behövs visserligen, men för oss semesterfirare är det rena katastrofen och innebär främst 2 saker:
1: man kan inte inte gå ut, än mindre lägga sig på stranden o sola
2: man blir rastlös och på dåligt humör för att man måste stanna inomhus
Dessutom har jag kännt mig trött och konstig i flera dagar. Antagligen beror det på understimulering, känns som jag läst alla böcker, spelat alla spel och löst alla korsord som finns i stugan. Jag behöver komma ut på nån aktivitet!!

Och Anna, igen, det är en väldigt bra ursäkt att inte höra av sig när man sitter i fullständig radioskugga och inte kan komma därifrån. Men som det hyvens kille jag ändå är, lovar jag att fika blir av, oroas icke min sköna!!

Kommentarer
Postat av: Ruthan

Men käre Razz....du skulle vara här o jobba istället!! Vi har det sååå trevligt här...vi spelar spel...ser på film....fikar....äter chips....dricker upp (försöker) all champagne som är kvar....äter tryffeln till.....o svarar inte i telefönen!!!! Summa summarum=kanon här!!

mvh Ruthan

2008-08-06 @ 09:39:11
Postat av: Syrran

Käre broder, vill på detta vis medd att dina blommor vattnas med glädje. Jag vill även tillägga att systra din blev väldigt imponerad av vilken trevlig lya bror min bor i. Tacksam att du städade innan ;)

Måste oxå tillägga att jag är väldigt road av din blogg, du har skrivådra broder! Man lever sig in i ditt liv o berörs av både det goda o onda.



Ha nu en fortsatt skön semester o grubbla inte över dina blommor, som jag förstår att du gör ngr ggr per dag, slappna av, syrran fixar det här.



Kram, systra din



P.s Ingen post har dykt upp ännu, endast en busstidtabell över M-Ö lokaltrafik. Vill du att jag skickar den till dig? ;)

2008-08-08 @ 00:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0