Fredag 15/8

Nu har jag rakat av mig håret, så det så!

Ruthan; soffan står redo när som helst!



Kommentarer
Postat av: Bäzz

Ett litet hej.

Postat av: Jenny

blev det snyggt med rakat hår?:P

2008-08-15 @ 13:39:58
URL: http://metrobloggen.se/revival
Postat av: Syster Yster

HJÄLP!!! Har vi diskuterat detta vid familjeråd eller, tror INTE det. Ska sladdra för mor. Voine voine!!! Tyvärr har syster din nog lyckats med att döda två av dina kära platnor fast det kunde ju varit värre. Jag kunde ju ha ramlat i trappan eller snubblat på posten din, ja allt kunde helt enkelt varit värre. Men syster din mår bra o har inte ont alls. Har t o m överlevt en helg där mor din o kusin intog Kirschan o det blev aldrig sig likt igen. Njut en sista vecka för sen väntar en låååång höst. Kram

2008-08-17 @ 23:29:34
Postat av: Ruthan

Näjmen käre Razzen!!!! Har du rakat av dig hele kalufsen.....hur ser du ut då!?!?! Messa en bild för jag har ny telefön!!!!!! Ja, xtramoren har fått en metallicrödrosaceris splitterny feleton!! Väntar med spänning/förfäran.......

Nyttjade inte min gamla soffa....o för din vetskap så somnade kusinen din först....till första filmen..Du vet vem kusinen e va?! Hon ville oxå vara med på ett hörn så hon fick bli det....

många kramar från Ruthan

2008-08-19 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0