5 månader...

Nu är det 5 långa månader sedan jag träffade min son.

När jag var hemma på Gotland var jag uppe på pappas vind och rotade. Hittade, bland mycket annat, en gammal gunghäst som jag själv hade när jag var liten. Den tog jag med mig hit, ska fixa till och ge till Alvin hade jag tänkt. Frågan är bara när jag för möjlighet.
Idag fyller han 11 månader, om en månad firar han sin första födelsedag. Ett kalas jag med största sannolikhet inte är välkommen till. Jag har redan missat hans första jul, hans dop, hans första tand och första ord av samma anledning.

Det var verkligen inte så här jag tänkte att det skulle bli.
Min högsta önskan är att få vara pappa.
Jag förstår inte... 








Kommentarer
Postat av: anna

Det kommer ordna sig vet du, du är alldeles för bra för att inte få vara pappa. Kram

2008-08-27 @ 00:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0